imaginational

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Sara - 13 april 2011 19:50

Att måla naglarna i mörkret är inte det lättaste kan jag ju säga :P

Det blir kladdigt och kletigt men det skiter man väl i

Av Sara - 13 april 2011 08:50

Mitt liv är ganska bra ändå, jag har en vacker familj, en tryggt hem, en ganska mysig klass och Världens finaste pojkvän. Vad har jag att klaga över?

Inget alls egentligen men ändå känns allt asjobbigt. Jag vill mest bara lägga mig ner och gråta

Natten tillbringades i Anders varma famn <3

Underbart om inte det vore för min dumma nacke som nu hatar mig och bestämmer sig för att göra ont.

Hoppas ni får en toppen dag, pusspuss


Av Sara - 13 april 2011 08:42

Ja förutom att jag går i skolan mellan klockan 8 och klockan 2 så brukar jag umgås med Anders. Det är väl ungefär vad jag brukar göra på måndagar.


 

Ovido - Quiz & Flashcards