imaginational

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 29 januari 2011 12:28

Dagen är stressig och härlig!

I torsdags opererade mamma handleden så nu är det till att hjälpa henne med allt hon inte får/kan göra. Typ laga mat, diska, tvätta och städa ^^

Så igår fick jag och Emil slänga ihop tacos till hela familjen Larsson/Krantz.

Sen tvättade jag en maskin kläder och diskade lite. Idag tog jag hand om resten av disken, tvättade lite mer och dessutom har jag druckit kaffe med mamma och mormor :)

Dagen är full av energi, det känns i hela kroppen.

Sen blir det till att vara med älskling, Johanna och Mike. Blir väl att spela The sims och snacka skit hela kvällen ^^

Det kommer bli najs! Jag längtar väldigt mycket efter min stjärna <3


Hoppas ni får en lika energifylld dag som jag :) Gör något vettigt istället för att bara sitta och uggla ;)

  

Av Sara - 17 januari 2011 08:56

Idag är en väldigt bra måndag för att vara måndag.

Börjar dagen med att upptäcka en värmebölja på hela 4 grader Celisius, äter en god frukost innehållande grekiskt lantbröd och citronte <3

Sen bär det av till skolan där vi börjar med morgonsamling sen får vi veta vilket underbart schema vi kommer ha denna termin, iallafall tills sagan börjar arta sig och bli stressig. Jag har förutom det fått veta att vi idag slutar kvart i ett och inte fem över två som vi ska göra. Vilket är freakin' awesome för det innebär att jag kan både gymma och leka med älskling i eftermiddag om det är så <3

Helgen har föresten varit helt underbar, grabbarna spelade sjukt bra och vi hade trevligt med skratt, sång och musik hos Felicia efterpå. Sen gick jag och hjärtegrynet mitt hem till honom, vi somnade väl Ganska på en gång (a). När vi vaknade dagen efter kollade vi på film, jag fick träffa Lisa (hans storasyster) och vi käkade mat *mumms* sen fick vi glass och fortsatte kolla på film. Vi kollade på Underworld (första filmen av 3), 4 avsnitt av C/o Segermyhr och The Karakte Kid 2 :) Ettan var bättre men aaa. Nu ska vi väl se lite mer Segermyhr så småningom och även de två andra Underworld filmerna. Vi har även fått hem Björnbröder så att vi kan titta på den <3

Laddar upp en fin bild på mitt hjärta som avslut. Hoppas ni får en kanondag, för det tänker jag ha <3


Drar även upp en bild på hur jag skulle vilja ha mitt hår när det blir tillräckligt långt <3

       

P&K Sunnie

Av Sara - 3 januari 2011 15:12

Året har bara börjat och jag mår redan bättre än någonsin förut.

Idag börjar helvetet med godisförbud och träning. Jag och mamma ska på sporthallen och fixa gymkort ikväll, sen ska jag leta svarta eller vita hängslen och en bandana. 

Helgen har spenderats med världens bästa älskling, vi har.... Tittat på film, det är typ awesome! Vi har sett; Easy A, Harry Potter och fenixordern och Juno :) 


Nu sitter hjärtat och snackar musik med Pow, det är ganska intressant faktiskt :) 


Ha det bäst!    JAG VILL HA! 

Ovido - Quiz & Flashcards