imaginational

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara - 16 januari 2012 20:32

Jag vill sparka igång den här prupp-bloggen och göra något vettigt av den.

Om det är någon som läser kan ni väl komma med tips? Vad vill ni läsa om?

Ska jag skaffa mig ett tema?

Mer bilder förstår jag att ni vill ha för det är inget konstigt med det och det jobbar jag på

Men något mer?

Av Sara - 16 januari 2012 09:08

Hej, jag hatar måndagar, hejdå.

Av Sara - 15 januari 2012 18:48

Idag har det varit en fin dag

Jag har handlat, bakat, duschat och haft kalas

Fick en jättefin lattjolajban-låda av Marina i present, den innehöll en massa skojs som tillexempel ansiktsmasker, ljus och sminksvampar :)

Vi åt goda cupcakes och blåbärspaj och pratade om allt mellan himmel och jord, riktigt trevligt tycker jag.

Nu sitter jag, kurandes i min OnePiece, i sängen och lyssnar på musik. Jag är ganska tillfreds med livet och dagen men så fort jag blir själv såhär så känns det jobbigt. Det känns så tomt på något vis, jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.


Vill bara understryka att jag hatar mitt utseende, för det mesta. Mitt hår blir aldrig långt även om jag inte klipper det. Har sparat i ett halvår nu och det har inte hänt något alls. Mitt hår är nog mitt största komplex. Vill så gärna ha sådär långt, perfekt hår men det är jag för otålig för. Jag vill ju ha kor, häftigt hår också.


Att bli duktig med kameran går inte heller som planerat. Ibland inbillar jag mig att bra fotografering Enbart handlar om att ha tur. Dessutom känner jag mig inte inspirerad. Jag ser jättemycket fina saker och bilder och vill så gärna knäppa, men vad fan ska jag knäppa på? Katterna? Det har jag ju gjort tusen gånger redan. Knäpper jag på stilleben blir det sällan så bra som jag vill och när jag väl kommer på att jag vill fota så är ljuset bara bajs.

Hoppas att veckans utmaning knäpper igång min vilja att bli bättre


Skolan är ett helvete, jag har IG i matten vilket min mamma vill döda mig för, jag är så trött på allt slit. Fokusen är någon annan stans och jag orkar inget mer. Önskar att vi bara hade karaktärsämnen hela dagarna, det vore mycket lättare.


 


Fina, nästan perfekta     

Ovido - Quiz & Flashcards