imaginational

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara - 24 maj 2011 10:17

You'll learn to hate me
But still call me baby
Oh love
So call me by my name


Kärleken övervinner allt eller hur?

 

Love conquers all they say

You told me a few days ago that you were gonna leave

That you'd leave me here but that I wouldn't be alone

And now I'm so afraid, so afraid that I might lose you

That what you told me was all true 

 

   



Av Sara - 24 maj 2011 09:55

Min bästa vän, ja jag har många väldigt nära vänner, men min allra bästa vän. Ja det är självklart lillasyster. Emilia Millan Aspenfelt, a.k.a lillasyster, är den som alltid, alltid funnits där för mig. Hon är 16 år och bor i Sörbo/Söräng med sin familj och en hel massa hästar och så hundar och katter :) Hon har en hel hög med syskon som jag inte tänker gå in på och så har hon såklart det hon är känd för, sitt enorma, härligt burriga hår ;D

Lillasyster och jag har känt varandra i snart 12 år (tror jag det är? :S) och hon har alltid stått mig väldigt nära. När vi var små och hennes mamma skulle longchera deras lilla ponny så turades vi om att rida genom att i farten kasta upp varandra på hästen :D

Vi har gjort en hel del tok igenom tiderna, gått igenom förändringar och motgångar tillsammans. Hon har alltid funnits där för mig och hon har alltid varit som en lillasyster.

Jag älskar henne för hennes galna personlighet, ärliga uppsyn och makalsöa förmåga att alltid muntra upp en.


Emilia Lillasyster Aspenfelt, jag älskar dig, nu och alltid <3  

Av Sara - 19 maj 2011 21:09

Mitt nya liv har smygstartat med    tidig uppstigning på morgonen, riktig frukost och mindre småätande samt mer grönsaker :) Jag måste börja använda mitt gymkort mer också. När höstterminen börjar ska jag och lillebror sätta två dagar i veckan när vi går på gymmet ihop och jag ska försöka planera in två dagar med <3at då vi tar en promenad eller så :)

Det känns redan att det går bra och på måndag ska jag väga in mig och sen börjar projekt Beach 2012 ;)


Av Sara - 18 maj 2011 09:39

            

Klänningen som skorna ska användas till är i rockabillystuk, knälång och röd med små vita prickar och en stor vit rosett :) Till detta ska jag också ha vita/röda rosor i håret 

Av Sara - 13 maj 2011 23:07

jag bara njuter. Varje dag bara glider och jag glider med.


har spenderat större delen av min fredag med underbart fina es1o och det värmer att göra människors liv lite bättre måste jag säga. Vi har sjungit på två olika "äldreboenden" här i Bollnäs idag. En vacker samling med finstämda Evert Taube visor <3


Tänk att jag dansar med Andersson.

Lilla jag, lilla jag, med Fritiof Andersson

Tänk att bli uppbjuden av en sån populär person


Både tanter och farbröder grät och berömde oss. Allt var så bra och min klass är så fin <3

Visst blir jag trött på er ibland när vi inte förstår varandra, men innerst inne så älskar jag er allihop <3


Resten av dagen har jag spenderat på mitt eget underbara hjärta <3

Min Anders ^^

Vi har hunnit nörda oss hos Jocke, handla, laga/äta tacos samt titta på film, äta glass och hångla :)

Mamma är för tillfället i elStockholmo så jag har hela lägenheten alldeles själv.


Hoppas ni får en fin och mysig helg för det tänker jag ha


xoxo

Sunshine

Av Sara - 8 maj 2011 22:44

Jag vågar knappt tro att det är sant, jag är lyckligare nu än jag någonsin varit i hela mitt liv. Mår bättre än någonsin. Han älskar mig, det gör han. Ju oftare jag tänker det desto mer tror jag på det. Jag har slutat tvivla nu, han älskar mig. Han kommer Alltid att älska mig och jag kommer alltid att älska honom. Han vet det, det känner jag. Jag känner att han vet att jag älskar honom, det känner jag. 


Har ni någonsin känt det där lyckoruset? Som om ni tagit en dos av den mest upprushande drogen och nu trippar runt som på moln. 

Den känslan svävar jag på nu.


Ni måste ju tycka att jag är helt dum i huvudet som flummar såhär xD

Well, deal with it för jag tänker inte skärpa mig

Veckan/Helgen har varit fucked up fullständigt men jag har aldrig mått bättre

Har sovit hos mitt hjärta hela underbara helgen vilket innebar att vi sov hela dagen igår och idag följde jag med TT till repan uppe på Granberg <3

Galen dag med trevligt umgänge. När jag kom hem i eftermiddag så käkade jag och pluggade en stund sen gick jag ner till Anders igen och vi tog en sväng till Kvantum ^^

Imorgon är det skola och verklighet som gäller, först idrottsprov och sen en massa trökiga kärnämnen, men måndagar är oftast rätt okej ändå. Efter skolan ska jag och hjärtat gå och simma, det blir najs! Känner mig dock inte jättetaggad att pysa kring i baddräkt men whatevvahrrr ;*


 

Bjuder på en gammal emobild bara för att <3

Av Sara - 4 maj 2011 11:25


Allt tog slut så otroligt fort, men jag gråter inte. Inte en tår till tänker jag gråta över dig. Inte en tår till

 

 

Av Sara - 4 maj 2011 07:29

Verkligheten kan slå en hårt i magen ibland..


Nåväl, laddar inför ett nationellt prov i engelska A nu, skriva ska jag göra :D

Det blir nog ingen match för mig, jag som är så jävla bra.

Därefter gäller det att göra sitt bästa på visrepetitionen och sen hem och käka pannkaka för ikväll är det jävlar i dig snagenmöte! Dags att samla ihop truppen och planera sommarens skrämselhändelse. Vågar du? Det gör iallafall jag! :)

Näe, nu får det allt räcka. Off to School for a new adventure! <3

Ovido - Quiz & Flashcards