imaginational

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 12 februari 2012 16:42

Imorgon är det skola som gäller, skola och därefter musikcafé på kvällen.

Vi kommer att hålla till i Bergvallhallen på heden och vill man är man välkommen att kika in och få lite fin underhållning och mumsigt fika. Det är fritt inträde, valfritt utträde.


Jag kan tyvärr inte leverera just några nya bilder då min kamera legat hos Anders hela helgen men jag ska verkligen försöka bli bättre på att knäppa kort


Helgen har varit en riktig fuskhelg. Jag har ätit glass och cupcakes! Fyskämmes

Men till veckan ska jag ligga i, äta bra och röra mig så mycket som möjligt.

När ettorna är färdiga med Sagan ska jag och Millan försöka gå på Zumba på torsdagarna. Det ser jag verkligen fram emot. Kanske ska köra lite Zumba nu medans jag inte har något att göra? Öva in lite moves xD


Iallafall så ser jag fram emot en fartfylld vecka med musikcafé, skola, teater, teater och ungdomsgruppsträffar

På onsdag har jag och mamma kört LCHF i 4 veckor btw, och jag har gått ner 5 kg :)


Om ni har tips på bra, billig och ROLIG träning så varsågod att slänga in en kommentar :D


 

Av Sara - 6 februari 2012 10:40

  


Jag går ner mer och mer. Har tappat iallafall 3,5 kg och 6 cm på midjan. Får jätte mycket komplimanger om hur fin jag blivit sedan jag började gå ner.



Idag är jag helt tappad, har tappat greppet

Huvudet gör ont och jag somnar så fort jag stänger ögonlocken.

Ville egentligen inget hellre än att stanna kvar i sängen med A imorse <3

Saknar honom nu, jätte mycket. Fast vi sågs för bara någon timme sedan..

Dagen fortsätter med skola till halv fyra och sen teater klockan 18 på BTV..

Jag vill bara krypa någonstans och gömma mig, känner mig snurrig och förvirrad.

Det gör ont men jag förstår inte varför, det gör mentalt ont idag och jag orkar inte slåss

Ovido - Quiz & Flashcards