imaginational

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara - 3 juli 2012 23:48

Sjukt längesedan jag skrev något här över huvudtaget nu, sjukt länge sedan! 

Jag har börjat följa allas vår älskade William Spetz "lillabloggen" på youtube (lite sent ute, ja) och kan säga att jag är helt såld. Han verkar vara en sån fantastisk människa, så rolig, spontan och charmig :) Sen att han verkar vara en riktig teaterapa gör ju bara att jag diggar honom ännu mer. Han inspirerar mig till att börja videoblogga och varje dag tänker jag att jag ska filma ett inlägg men varje dag blir det inte av! >_< 


Saker jag vill videoblogga om är:

Mitt liv som estet

Saker i vardagen som stör mig

Saker i vardagen som inte stör mig

Ännu mer saker som stör mig

Mina katter

Min hemstad

Och till slut, mina katter xD


Kommer kanske ett inlägg imorgon innan jag åker och jobbar för kvällen :)

Ovido - Quiz & Flashcards