imaginational

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 29 mars 2011 12:45

Hehe, ja på min önskelista finns det nog rätt mycket.

Både självdisciplin och nya skor =)

En liten sammanfattning är väl egentligen;

Nya tygskor

Svarta jeans

Självdisciplin

Berlockarmband

En ny kamera

Ny mobil

Långt hår

Jag vill också få åka och träffa mi syster och hennes familj <3

 

Av Sara - 27 mars 2011 15:54

Japp, jag ska alltså presentera mig själv.

Det här kan bli svårt men jag ska göra mitt bästa.

Jag heter iallafall Elsa Sara Kristina Larsson och jag bor i en håla som heter Bollnäs. Där har jag bott nu i hela mitt liv och jag vet inte alls hur länge jag blir kvar här. Jag är 16 år sedan 12 November 2010 och går första året på Estetiska programmet här på Torsbergsgymnasiet. Jag bor inne i stan med min mamma och mina två bröder, min pappa bor i bushen sen har jag en syster i Vänersborg också.

Med tanke på att jag går Estet är det kanske inte så konstigt att jag är kulturellt intresserad. Jag tycker om att fotografera (gärna modeller, som min kompis på http://killedbybarbies.devote.se/) och att sjunga är min största passion i livet. Jag spelar också teater och skriver mycket berättelser. Jag har sjungit sedan jag bara var ungefär 1 år gammal och har först nu börjat ta sånglektioner genom skolan. Men änuwäjs.

Utseendemässigt då. Jag är 173 cm lång, väger Ca 67 kg och har grönaktiga ögon. Mitt hår har jag färgat minst tusen gånger. För tillfället är det typ rödsvart (?) men det har varit både jätteblondt, svart, ljusbrunt, rosa och lila. Min naturliga hårfärg är någon form av sandré (typ råttfärgat) och jag trivs inte direkt med den. Annars är det väl som det är. Laddar upp en bild också på hur jag ser ut, det får ni leva med :P

  Bjuder på en söt bild på mig och bögfår! <3

Av Sara - 27 mars 2011 15:50

jag berättar lite allmänt onödiga grejer som ändå kan vara kul att läsa.


Listan ser ut som följande:

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min önskelista
Dag 3 - Vad är kärlek.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Något jag brukar göra på måndagar
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – En sak jag älskar från min garderob.
Dag 9 – Min favoritstad
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina passioner.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Min favoritplats.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritfärg
Dag 28 – Det här saknar jag.

Dag 29 – Min familj

Dag 30 – I framtiden vill jag


Jag kommer att börja idag och håller på i 30 dagar framöver. Var inte rädd att komentera om ni kommer på något ni undrar över dessa dagar =)

Av Sara - 9 mars 2011 23:27

 

Dagen har varit rätt trist.

Fick ett mess av Anders imorse med frågan om jag ville mysa ikväll. Well, detta har slutat i att Anders nu sover och här sitter jag.

Tidigare idag har jag väl mest suttit hemma, tittat på Glee och så. Att ha sportlov är ganska tråkigt när man inte vintersportar. För jag tänker inte åka skridskor alldeles själv.. Och skidor är inte min grej helt enkelt. Anyhows... Imorgon ska jag faktiskt idrotta, jag och lillebror ska ner på gymmet en stund. Har inte varit ner dit på 2 ½ vecka nu, skämms på mig. Menmen, efter gymrundan ska vi på Röda Korset och kika på kläder sen ska vi handla åt mamma så vi kan göra pannkaka innan folket ska på bandy och jag blir ensam hemma igen. Man kanske tycker att jag borde följa med, jag menar det är sista semifinalen vi behöver spela innan vi har gått till SM-final för andra året i rad, men jag är inte nå intresserad.  Jag gick på två matcher den här säsongen men jag tröttnade. Så jag stannar hemma istället. Kollar på film kanske? Om någon vill komma och umgås med mig är jag definitivt öppen för förslag!

Wellwells. Jag försöker komma på något att göra nu tills jag blir tillräckligt trött för att sova. Spela lite TS3 kanske? Låter som en bra plan.

Ha det gott


P&K

Sunnie

Ovido - Quiz & Flashcards