imaginational

Alla inlägg under december 2010

Av Sara - 15 december 2010 10:13

Jag Hatar verkligen vintern. Det är -23 grader ute, inte mänskligt alltså!

Av Sara - 10 december 2010 12:04

Okej, alla i min klass har sett det så nu har jag också gjort det, tjejen är ju gullig ju..

ES10 fattar vad jag menar ;)


Kvällen kan vara räddad, med lite tur. Blir väl i kyrkan till typ halv 6 ikväll, sen får jag skynda hem, käka något och sen åka med Mills ut till Rengsjö. Det ska bli så jävla bäst på tranan! <3

Tror jag ska fråga älskling om jag får sova där inatt om jag får för pappa dvs ^^

Annars har väl dagen varit ganska bra, lång sånglektion med alla söta bi-sångare. Alla var superduktiga tycker jag!

Jag har fått färdigt min PowerPoint-presentation om Hogwarts också :)

Stolt man får vara över sig själv ^^

Nu ska vi snart ha ESO vilket innebär pysselstund :)

Lite surrigt men det får man väl leva med <3


P&K

Imaginational

  

Av Sara - 1 december 2010 19:21

Åkej, jag är galet sugen på musikalkväll!

Måste nog lura hit Lodis eller nå så vi kan titta på en massa musikaler <3

På listan står

The Producers

Chicago

Dirty Dancing

Sweeny Todd

Sound of Music

Wicked

Miss Saigon

Kristina från Duvemåla

The Phantom of the Ophera

Hairspray

m.fl <3

Ovido - Quiz & Flashcards