imaginational

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Dag 7 - Min bästa vän

Av Sara - 24 maj 2011 09:55

Min bästa vän, ja jag har många väldigt nära vänner, men min allra bästa vän. Ja det är självklart lillasyster. Emilia Millan Aspenfelt, a.k.a lillasyster, är den som alltid, alltid funnits där för mig. Hon är 16 år och bor i Sörbo/Söräng med sin familj och en hel massa hästar och så hundar och katter :) Hon har en hel hög med syskon som jag inte tänker gå in på och så har hon såklart det hon är känd för, sitt enorma, härligt burriga hår ;D

Lillasyster och jag har känt varandra i snart 12 år (tror jag det är? :S) och hon har alltid stått mig väldigt nära. När vi var små och hennes mamma skulle longchera deras lilla ponny så turades vi om att rida genom att i farten kasta upp varandra på hästen :D

Vi har gjort en hel del tok igenom tiderna, gått igenom förändringar och motgångar tillsammans. Hon har alltid funnits där för mig och hon har alltid varit som en lillasyster.

Jag älskar henne för hennes galna personlighet, ärliga uppsyn och makalsöa förmåga att alltid muntra upp en.


Emilia Lillasyster Aspenfelt, jag älskar dig, nu och alltid <3  

 
 
Ingen bild

Millan

22 juni 2011 22:22

Jag älskar dig! <3

Sara

27 juni 2011 02:39

Och jag dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 8 oktober 2012 23:30

Det är något jag tror jag saknar helt. Jag har misslyckats med målet att inte äta godis eller annat tjaffs på ett helt skolår men tänker göra mitt bästa och köra på ändå. Jag har defenitivt misslyckats med en halvtimmes träning om dagen men nu har ja...

Av Sara - 29 augusti 2012 20:08

Har varit ner och anmält mig som fadder i kyrkan ikväll! Nu väntar en skön prommenad med en fin vän, det får bli dagens träning :) imorgon börjas dagen med idrott, vet inte ännu Vad vi ska göra men det blir nästan alltid roligt med es10 ...

Av Sara - 15 augusti 2012 18:31

Börjar på måndag :) hjärnan är redan där men kroppen tar ut de sista dagarnas vila innan skolan och utmaningen börjar :) Jag skall, från skolstarten på måndag, klara mig utan godis, läsk, chips, fika och annat onyttigt fram till studenten i vår :) ...

Av Sara - 7 augusti 2012 22:24


Som titeln säger! Känns bara så konstigt i mig, känner mig jätte kreativ och pysslig men samtidigt känns det som att jag inte borde göra någonting eftersom att jag inte är nå bra på någonting.  Känner mig helt värdelös   ...

Av Sara - 3 juli 2012 23:48

Sjukt längesedan jag skrev något här över huvudtaget nu, sjukt länge sedan!  Jag har börjat följa allas vår älskade William Spetz "lillabloggen" på youtube (lite sent ute, ja) och kan säga att jag är helt såld. Han verkar vara en sån fantastisk män...

Ovido - Quiz & Flashcards