imaginational

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Sara - 6 april 2011 16:27

Min dag idag har sett ut som följande;

Jag klev upp i morse klockan 06.50 efter orolig natts sömn. Så Anders och jag käkade frukost sen hoppade jag snabbt in i duschen och vid 07.45 cyklade jag till skolan. När jag kom dit hade vi först svenskalektion där vi jobbade med Visförfattar-rapporten, sen gick vi på matten och jag fick relativt mycket gjort :) Efter matten hade vi dans, modernt :D Skitskoj men supersvårt! Och därefter var det lunchrast så jag, Linn, Emil, Anton och Johanna satte oss för att planera teaterprovet inför intagningsdagen imorgon (Lite synd att jag missar nästan allt bara :( ) 

Efter lunchen hade jag min sista lektion för dagen, KÖR! Vi sjöng sånger inför visan, och studenten och även inför skolavslutningen. Därefter fortsatte vi teatrare att planera och sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Här har jag suttit en par timmar nu =)


 





Ovido - Quiz & Flashcards