imaginational

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sara - 4 april 2011 19:47

Everything I have in this world and all that I'll ever be, it could all fall down around me, just as long as I have you right here by me <3


 

Av Sara - 4 april 2011 12:49

Kärlek är varm sol och grönt gräs om sommaren.

Kärlek är att vakna bredvid den du älskar mest. Kärlek är att krama sin lillebror godnatt på kvällen, att få ett leende av någon du gillar.

Ja kärlek kan vara mycket, den nya gitarren som mamma beställde. Att sjunga sin favoritsång när man mår som allra bäst.


----


Dagen this far har varit helt jävla awesome. Förutom det faktum att jag haft grisont i magen hela dagen. Jag har fått ledigt på torsdag och fredag för på torsdag ska jag åka på en spontan resa till Vänersborg för att hälsa på storasyster och hennes familj. Det ska bli helt fantastiskt kul <3

Nu har vi bara en lektion kvar för idag också, sen ska jag nog hem och sova en stund. Har drömt en massa galet i helgen.

Förutom det har helgen varit helmysig. Har sovit hos Anders från fredag till söndag och söndag till idag har han sovit hos mig. Vi har kollat på film, spelat TVspel och gosat i allmänhet.

Tack för helgen hjärtat <3


Hoppas ni får en bra vecka och att ni haft en kanonbra helg. PUSS


Ovido - Quiz & Flashcards