imaginational

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Sara - 5 april 2011 13:07

so freakin' bad..

Jag har suttit och småsurfat efter något att ha på mig på skolavslutningen och på morbrors bröllop. Har hittat den perfekta klänningen och även skor som passar till :)

Klänningen kostar 499;- på Ellos och skorna kostar 399;- på samma sida :)

    


klänningen finns även i mintgrön, honungsfärgad och svart men jag vet inte vilken jag vill ha. Skorna går att köpa i Svart och gråbeige också ^^

Visst vore det härligt att bara ha pengar nog att köpa allt man vill.

Nåväl

Jag ser verkligen fram emot Torsdag, vid 10 kommer mormor och hämtar mig för å skjutsa mig till Söderhamn. Därifrån åker jag med Eva och Ida till Vänersborg för att spendera hela helgen hos världens bästa syster. Jag vill bara hem och packa nu! <3

Av Sara - 5 april 2011 13:04

Idag har jag ju ätit så väldigt mycket..

Två rostade mackor och en kopp te till frukost, sen en mun saft och en ruta mörkchoklad som jag fick av Jossan och Marielle <3

När jag kommer hem blir det middag, får se vad mamma bjuder på =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards