imaginational

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Ångest, ohyes we love it!

Av Sara - 27 juni 2011 02:42

 

I wish I could tie you up in my shoes, make you feel unpretty too...


Som jag känner mig nu, är jag det fulaste i världen. Ställde mig på vågen för en stund sedan och vill bara gråta. Har gått upp säkert 7 kilo på ingen tid alls och har inte orken till att gå ner igen..

Jag ser mig själv i spegeln och skämms, letar i garderoben efter något att ha på mig men allt sitter fördjävligt.

Tyck att jag gnäller men jag måste få skriva av mig.

Jag vet att jag duger som jag är, det är inget fel på mig. Men det är jobbigt när inga kläder man har sitter bra och man inte har råd att köpa nya.. Jag borde sluta äta så mycket, av allt. Jag äter både förmycket mat och förmycket godis, men jag tycker ju om det.. Tycker liksom att det är gott.

Så fort jag går i en klädaffär får jag ångest, provdockorna är pinnsmala och kläderna ser bra ut men när man provar själv ser det bara hemskt ut.

Jag har lust att träna, vill gärna göra det, men jag orkar aldrig komma iväg och när jag väl försöker så känner jag inget resultat. Jag vill ta upp innebandyn igen men kommer inte ha tid i höst. Livet är kaos klockan halv tre på natten och jag sitter och gråter i min ensamhet. Önskar mitt hjärta var här och bara höll mig nu, bara höll mig och sa att allt var bra, att jag är perfekt som jag är...

Måste skärpa mig, sluta äta så förbannat och komma ut och röra mig mer, men jag hittar ingen motivation när jag väl ska göra det. Har ingen motivation till något alls, varken till fotograferingen, jobbet eller träningen. Det enda som faktiskt jag känner för är sången och att umgås med kamrater. Så fort jag blir ensam kryper ångesten på..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 8 oktober 2012 23:30

Det är något jag tror jag saknar helt. Jag har misslyckats med målet att inte äta godis eller annat tjaffs på ett helt skolår men tänker göra mitt bästa och köra på ändå. Jag har defenitivt misslyckats med en halvtimmes träning om dagen men nu har ja...

Av Sara - 29 augusti 2012 20:08

Har varit ner och anmält mig som fadder i kyrkan ikväll! Nu väntar en skön prommenad med en fin vän, det får bli dagens träning :) imorgon börjas dagen med idrott, vet inte ännu Vad vi ska göra men det blir nästan alltid roligt med es10 ...

Av Sara - 15 augusti 2012 18:31

Börjar på måndag :) hjärnan är redan där men kroppen tar ut de sista dagarnas vila innan skolan och utmaningen börjar :) Jag skall, från skolstarten på måndag, klara mig utan godis, läsk, chips, fika och annat onyttigt fram till studenten i vår :) ...

Av Sara - 7 augusti 2012 22:24


Som titeln säger! Känns bara så konstigt i mig, känner mig jätte kreativ och pysslig men samtidigt känns det som att jag inte borde göra någonting eftersom att jag inte är nå bra på någonting.  Känner mig helt värdelös   ...

Av Sara - 3 juli 2012 23:48

Sjukt längesedan jag skrev något här över huvudtaget nu, sjukt länge sedan!  Jag har börjat följa allas vår älskade William Spetz "lillabloggen" på youtube (lite sent ute, ja) och kan säga att jag är helt såld. Han verkar vara en sån fantastisk män...

Ovido - Quiz & Flashcards