imaginational

Alla inlägg under juni 2010

Av Sara - 19 juni 2010 00:08

    

Av Sara - 18 juni 2010 23:51

Alltså en liten fråga, varför i hela friden ska alla mysiga killar, alla Bra killar, bo så FÖRBANNAT långt borta?

Jag saknar Andreas så jag blir gråhårig!

Men Tranan var iallafall okej, kompisarna är underbara som piggar upp mig

Dock hade jag lite problem att hålla händerna i styr när vissa gick förbi.. (nämnar inga namn och har därför inte skadat någon)

Kvällen kändes kort och jag skulle kunna hålla på i några timmar till om jag fick bra musik att dansa till, men nu sitter jag hemma i väntan på att mamma ska komma hem om typ en timme eller så. Blir nog en och en halv timme tror jag för hon skulle till Ljusdal och leka fyllechaffis åt nån kompis.

Nu är min rabarberpaj slut också D:

Jag blir nästan lite ledsen i ögat för den var hemskt god!

Hoppas ni haft en bra kväll

S

Av Sara - 18 juni 2010 13:02

Tiden är inne, ögonblicket här..

Och ikväll ska det röjjas på tranan kan jag säga!

Blir till att vara med Millan, Lisa och Anna innan och det blir hemma hos Lisa <3

Ska bli så jäffla nice, tyvärr ska ju en massa jobbiga människor också dit men vadfan! Skitsamma.

Innan dess blir det till att diska, duscha och försöka göra sig lite i ordning

Ska börja tidigt idag så jag vet att jag hinner färdigt (:

Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig än, men blir nog skolavslutningsklänningen eller den rosa.

Hoppas ni har det bra där ute i Sverige.

S

Av Sara - 17 juni 2010 21:43

Man ska inte tro att man kan ta saker för givet. Nu har jag gjort mitt, sagt upp kontakten och fixat med allt.

Han har ännu inte hört av sig så jag antar att det är såhär han vill ha det.

Ingenting att göra åt.

Nåja, nog om detta

Nu blir det till att radera alla bilder, hur svårt den än är.

Dom sista trådarna är klippta och jag lämnar den tiden bakom mig..

Hoppas ni har det bra

S

  

Av Sara - 13 juni 2010 21:30

red is the colour of love

green is the colour of envy


Ja jag är en svartsjuk jävel just nu

Men vad fan ska jag vara?

Hon har allt jag vill ha.. Eller nej, hon har inte min styrka, och min personlighet!

Men hon har honom, och jag avundas henne

Lycklig för hans skull men svartsjuk på henne, kalaskombinationen numer 1

Nåja, nog pratat om detta


Första dagarna på sommarlovet har slickat kuk och det har varit tråkigt väder

Hoppas det blir finare imorgon

Imorgon ska jag föresten hem till min älskade mor igen men det blir inte förns till kvällen.

Hoppas jag kan vara med Linus och folk till veckan så att jag slipper dra hemma själv hela dagarna, annars tar jag nog nån fototur om vädret låter mg.


Ser verkligen fram emot att göra den här sommaren till något värt att dokumentera i bild!

Hoppas ni också gör er sommar värd att minnas? :)

Nu ska jag göra något vettigare

S

Av Sara - 13 juni 2010 02:56

Jag borde nog skriva God morgon här i början efter som att klockan faktiskt är fem i 3.

Men jag skiter i det och ger fan i att skriva något, det blir bäst så.

Ni kanske undrar varför jag sitter uppe?

Jo jag har lite svårt att sova, axeln plågar mig nu mer än någonsin och det strålar ända ut i armarna.

Kanske borde kolla upp skiten

Det börjar ljusna bakom träden nu ser jag och himlen antar den där rosa-skimmrande färgen som jag älskar. Det är det bästa med gryning.

Nåja, jag ska inte tråka ut er mer med mina poetiska tankar om soluppgång.

Ni sover väl säkert redan, tillskillnad från mig som sitter och lyssnar på fiolmusik såhär utan anledning. Ska nog leta något att äta, klä mig lite och sätta mig ute på bron i morgondiset.

Ha det bra

S

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards