imaginational

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Sara - 21 juni 2010 19:20

H*n är ful, äcklig, dryg, uppblåst, korkad, arrogant, respektlös och helt enkelt en jävla skitstövel i mina ögon.

Så nu har jag sagt det, och ni får tro vad ni vill jag tänker likförbannat inte säga vem det är..

Att någon så ynklig och patetisk som h*n ska tro att den är något.

Nej fan för sånt!

Nu går jag ut i solen en stund!

Av Sara - 21 juni 2010 14:14

Fan, jag blev ju nästan snygg när jag klippte mig idag, och skillnad? ja-a då!

Ni ska få se ska ni veta, jag kommer skryta med mitt hår hur länge som helst nu

Det är kort och jag är ovan, men jag älskar det (;

Nu bär det snart av till mormor, sitta där och tjöta en timme eller två och sen hem till mamma och kycklingmacka, MUMMS! <3

  Före ^ Efter _  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards