imaginational

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Sara - 29 oktober 2010 10:24

Ja hej

Det är dagen före höstlovet och jag mår skit

Ont i magen som ett djävla as

Ont i huvudet

Det spänner i käkarna

Jag är trött som satan

Det surrar överallt och jag vill bara åka hem

Allt är galet och jag saknar min stjärna <3

Har inte träffat honom sen i tisdags och det känns som evigheter sedan :(

Solen skiner men jag blir fan inte glad för det, det är lika jobbigt ändå.

Nåja jag ska sluta klaga.

Dagens outfit består av champange-färgade strumpbyxor, svarta nät-stayups med röda rosetter åsså min älskade röda korsettklänning.

Men trots denna underbara klädsel känner jag mig både fet och ful och osmaklig.

Jag börjar bli less på det nu, men har ingen ork att göra något åt det.

Vart fan kan man köpa enerig?


Nu börjar GeMu om en kvart, det suger men efter höstlovet ska jag få byta till en lite snabbare grupp, det känns skönt.


Snart är det helg på riktigt och sen nästa vecka kommer syrran med familj hem och det ska bli helt underbart <3

Ovido - Quiz & Flashcards