imaginational

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sara - 11 oktober 2010 13:20

Fy i helvete vilken fantastisk helg det har varit!

I fredags hängde jag med Natta, Tomas och Bambi hos Natta, sen kom älskade min egen Anders dit och vi satt där en stund innan vi drog hem till honom. Så sov jag över där och vi kollade på Get him to the Greek. En helt awesome komedi som jag definitivt kan rekommendera om man vill skratta. Så vaknade jag i lördags och mådde aldeles bra. Sådär som man ska må en lördagmorgon. Jag tog mig hem och sen var det bara att färga håret, klä sig och sminka sig så tog jag och Johanna tåget till Arbrå vid tre. Vi såg grabbarna spela och även E4D som faktiskt vann hela tävlningen :)

Sen bar det av hem till Bollnäs igen, jag och Ester gick å käka pizza sen gick vi till Linus på efterfest. Det röjde och alla var väl sådär nyktra utom jag i vanlig ordning. Men så är det att vara minst i gänget ;P

Efter ett tag gick jag och Anders hem till mig, vi myste på och sen när brorsan kom hem så kollade vi på film. Men trött som vi var så somnade både jag och Emil efter typ 20 minuter. Så vi gav upp och jag och Anders förflyttade oss till sängen. 

På söndagen vaknade vi förvånansvärt tidigt, käkade frukost och spelade lite gitarr innan Anders gick hem och jag gjorde mig i ordning inför kalaset som vi höll för min lillebror då. Efter det var jag med Maja och vi gick ner till Linus och träffade alla. Det kommer nog några galna bilder därifrån nått tag. ;)


Där fick ni ett urdrag ur min helg

Ha det bäst!     

Ovido - Quiz & Flashcards