imaginational

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Sara - 29 juli 2010 22:57

Sommarlovet börjar urarta, tråkigt väder i en hel djävla vecka!

Ja om ni undrar över min enorma frånvaro så har jag varit på semester sedan i lördags och innan dess har jag helt enkelt inte haft tillgång till internet.

I lördags morse åkte jag, mamma, Emil och Axel 52 mil ner till Trollhättan där mina kusiner bor. Förutom det så träffade vi även min storasyster Susanne, hennes man Martin och deras underbara son Sixten.

Har jätte mycket fina bilder sedan 4 härliga dagar men dom är på datorn hos mamma så dom kommer en annan gång :)

Idag har jag fått åka moped igen, det var helt underbart, känslan av att bara surra fram över vägen.

Imorgon skas det hem till mamma och mysas med katterna och Eric <3

Sov gott!


S

Ovido - Quiz & Flashcards