imaginational

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Sara - 26 november 2010 09:49

Roxie!


Jaha, då var det fredag igen då.

Fredag 27/11 och idag har vi premiär på Tjidnappningen.

Jag får sjunga "Roxie" på sånglektionerna vilket är helt awesome och jag har bestämt mig för att det är skärpning som gäller med allt vad skola heter.

Föreställningar hela helgen men i veckan blir det plugga av. Mest matte men ska försöka läsa en engelsk bok också. Alla tips är välkommna!


Dessutom har jag suttit länge och tittat på underbara kläder på http://shock.se/

249 kronor    <3

398 kronor <3     


Ni kanske förstår att jag är kär? :)

Ska nog försöka övertala mamma att jag vill ha de svarta jeansen

Eventuellt en del annat också ^^

Nåja, nu sitter jag i skolan och dregglar. Ska gå och se om caféterian har öppnat än :)

Ovido - Quiz & Flashcards